ابزار ماز ( MOZ )
ابزار ماز ( MOZ )
آموزشی
23 / 09 / 1399
نویسنده: محمد جهانگیری

ماز ( Moz ) چیست ؟

Rand Fishkin و Gillian Muessig ، ماز را در سال ۲۰۰۴ به عنوان یک شرکت متمرکز در SEO تاسیس کردند . فیشکین ، Moz را برای کمک به مشاغل در ساخت SEO در برنامه های دیجیتال خود ایجاد کرد . Moz به عنوان یک وبلاگ به نام SEOmoz شروع به کار کرد تا کارشناسان بتوانند تحقیقات و ایده های خود را به اشتراک بگذارند .

با محبوبیت بیشتر SEOmoz ، آنها به یک شرکت مشاوره تبدیل شدند . تا سال ۲۰۱۳ ، SEOmoz نام تجاری خود را به نام Moz تغییر داد و تمرکز خود را بر روی ارائه خدمات و ابزارهای جستجوگرها برای کمک به رشد مشاغل آغاز کرد .

امروزه ، ماز نرم افزار ، فیلم های آموزشی و مشاوره های اجتماعی را برای کمک به افراد در مهارت جستجو در سئو ارائه می دهد .



محصولات Moz

 ماز ، دو محصول را برای کمک به کسب و کارها با فعالیت های SEO ارائه می کند .

  بیایید نگاهی عمیق به آنچه که آنها ارائه می دهند بیندازیم :


1 ) Moz Pro

 

Moz Pro یک ابزار همه در یک است که به کسب و کارها کمک می کند تا جنبه های متعددی از فعالیت SEO را مدیریت کنند . این یک ابزار عالی برای استفاده علاوه بر Google Analytics است .

تحلیل مخاطب

Moz Pro به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را بهتر درک کنید . وقتی بازدید کنندگان به سایت شما می آیند ، اطلاعاتی در مورد نحوه ورود آن ها به سایت پیدا می کنید . شما میبینید که آنها از تبلیغات پولی ، جستجو یا شبکه های اجتماعی وارد می شوند یا خیر .

این ابزار به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه افراد برای کسب و کار شما جستجو می کنند . شما کلمات کلیدی مخاطبان خود را برای یافتن محصولات یا خدمات خود بهتر درک خواهید کرد .

زمانی که شما می دانید که مخاطبان شما برای پیدا کردن محصول از چه چیزی استفاده می کنند ، می توانید برای آن دسته از کلمات کلیدی که متجر به جذب افراد واجد شرایط بیشتری به صفحه شما می شوند ، رتبه بندی کنید .

 

رتبه سایت

هدف از سئو این است که سایت شما در نتایج جستجو ، رتبه بالاتری داشته باشد . از آنجا که ۷۵ درصد افراد از صفحه اول نتایج عبور نمی کنند ، مهم این است که شما به طور مداوم برای بهبود رتبه سایت خود و دستیابی به امتیازات بیشتر تلاش کنید .

با استفاده از ماز پرو ، میتوانید ببینید که آیا کمپین شما برای مخاطب شما کار می کند یا خیر . به شما این امکان را می دهد تا نحوه رنبه بندی کلمات کلیدی خاص را ردیابی کنید .
همچنین خواهید دید که  در مقایشه با رقبایتان چگونه به دنبال کلمات کلیدی خاصی هستید .


خزیدن / حسابرسی             

هنگامی که از Moz Pro استفاده می کنید ، آن ها خزنده خود را برای سایت شما عرضه می کنند . این کاوشگر سایت شما را جستجو می کنید تا مشکلات را پیدا کرده و آن ها را برطرف کند .

بسیار مهم است که برای جلوگیری از تجربه منفی مخاطبان در سایت خود ، مشکلات را حل کنید .

خزنده ماز پرو به طور مداوم از طریق سایت شما به جستجوی مشکلات می پردازد تا به محض یافتن خطاها ، به جستجوی خطاها و گزارش آن ها بپردازد . با این کار میتوانید خطاها را سریع برطرف کنید .

همچنین ویژگی هایی مانند بهنه سازی صفحات و فرصت های ارتباطی را ارائه می دهد . آن ها ابزارهای متعددی برای کمک به موفقیت طرح SEO ارائه می دهند .

 

هزینه Moz Pro

هزینه ماز پرو ، بسته به نوع برنامه شما و اینکه شما پرداخت ماهانه یا سالانه را انتخاب می کنید متفاوت است . این قیمت از ۹۹ تا ۹۹۹ دلار در ماه برای برنامه های ماه به ماه و ۷۹ تا ۷۹۹ دلار در ماه برای برنامه های سالانه متفاوت است .

 

Type of Plan

Monthly Rate

Yearly Rate

Standard

$99/month

$79/month

Medium

$179/month

$143/month

Large

$249/month

$199/month

Premium

$999/month

$799/month

 

در اینجا  می توانید درباره آنچه در هر طرح گنجانده شده است اطلاعات بیشتری کسب کنید .

در این مقاله ابتدا Moz Pro بررسی کردیم تا با اولین محصول از محصولات Moz آشنا شویم .
در مقاله بعدی راجع به Moz Local که دومین محصول ماز می باشد صحبت می کنیم .

امیدوارم تا اینجا مورد رضایت و پسند شما واقع شده باشد .

ادامه دارد...

منبع : https://www.webfx.com/internet-marketing/what-is-moz.html

ماز ( Moz ) چیست ؟

Rand Fishkin و Gillian Muessig ، ماز را در سال ۲۰۰۴ به عنوان یک شرکت متمرکز در SEO تاسیس کردند . فیشکین ، Moz را برای کمک به مشاغل در ساخت SEO در برنامه های دیجیتال خود ایجاد کرد . Moz به عنوان یک وبلاگ به نام SEOmoz شروع به کار کرد تا کارشناسان بتوانند تحقیقات و ایده های خود را به اشتراک بگذارند .

با محبوبیت بیشتر SEOmoz ، آنها به یک شرکت مشاوره تبدیل شدند . تا سال ۲۰۱۳ ، SEOmoz نام تجاری خود را به نام Moz تغییر داد و تمرکز خود را بر روی ارائه خدمات و ابزارهای جستجوگرها برای کمک به رشد مشاغل آغاز کرد .

امروزه ، ماز نرم افزار ، فیلم های آموزشی و مشاوره های اجتماعی را برای کمک به افراد در مهارت جستجو در سئو ارائه می دهد .



محصولات Moz

 ماز ، دو محصول را برای کمک به کسب و کارها با فعالیت های SEO ارائه می کند .

  بیایید نگاهی عمیق به آنچه که آنها ارائه می دهند بیندازیم :


1 ) Moz Pro

 

Moz Pro یک ابزار همه در یک است که به کسب و کارها کمک می کند تا جنبه های متعددی از فعالیت SEO را مدیریت کنند . این یک ابزار عالی برای استفاده علاوه بر Google Analytics است .

تحلیل مخاطب

Moz Pro به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را بهتر درک کنید . وقتی بازدید کنندگان به سایت شما می آیند ، اطلاعاتی در مورد نحوه ورود آن ها به سایت پیدا می کنید . شما میبینید که آنها از تبلیغات پولی ، جستجو یا شبکه های اجتماعی وارد می شوند یا خیر .

این ابزار به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه افراد برای کسب و کار شما جستجو می کنند . شما کلمات کلیدی مخاطبان خود را برای یافتن محصولات یا خدمات خود بهتر درک خواهید کرد .

زمانی که شما می دانید که مخاطبان شما برای پیدا کردن محصول از چه چیزی استفاده می کنند ، می توانید برای آن دسته از کلمات کلیدی که متجر به جذب افراد واجد شرایط بیشتری به صفحه شما می شوند ، رتبه بندی کنید .

 

رتبه سایت

هدف از سئو این است که سایت شما در نتایج جستجو ، رتبه بالاتری داشته باشد . از آنجا که ۷۵ درصد افراد از صفحه اول نتایج عبور نمی کنند ، مهم این است که شما به طور مداوم برای بهبود رتبه سایت خود و دستیابی به امتیازات بیشتر تلاش کنید .

با استفاده از ماز پرو ، میتوانید ببینید که آیا کمپین شما برای مخاطب شما کار می کند یا خیر . به شما این امکان را می دهد تا نحوه رنبه بندی کلمات کلیدی خاص را ردیابی کنید .
همچنین خواهید دید که  در مقایشه با رقبایتان چگونه به دنبال کلمات کلیدی خاصی هستید .


خزیدن / حسابرسی             

هنگامی که از Moz Pro استفاده می کنید ، آن ها خزنده خود را برای سایت شما عرضه می کنند . این کاوشگر سایت شما را جستجو می کنید تا مشکلات را پیدا کرده و آن ها را برطرف کند .

بسیار مهم است که برای جلوگیری از تجربه منفی مخاطبان در سایت خود ، مشکلات را حل کنید .

خزنده ماز پرو به طور مداوم از طریق سایت شما به جستجوی مشکلات می پردازد تا به محض یافتن خطاها ، به جستجوی خطاها و گزارش آن ها بپردازد . با این کار میتوانید خطاها را سریع برطرف کنید .

همچنین ویژگی هایی مانند بهنه سازی صفحات و فرصت های ارتباطی را ارائه می دهد . آن ها ابزارهای متعددی برای کمک به موفقیت طرح SEO ارائه می دهند .

 

هزینه Moz Pro

هزینه ماز پرو ، بسته به نوع برنامه شما و اینکه شما پرداخت ماهانه یا سالانه را انتخاب می کنید متفاوت است . این قیمت از ۹۹ تا ۹۹۹ دلار در ماه برای برنامه های ماه به ماه و ۷۹ تا ۷۹۹ دلار در ماه برای برنامه های سالانه متفاوت است .

 

Type of Plan

Monthly Rate

Yearly Rate

Standard

$99/month

$79/month

Medium

$179/month

$143/month

Large

$249/month

$199/month

Premium

$999/month

$799/month

 

در اینجا  می توانید درباره آنچه در هر طرح گنجانده شده است اطلاعات بیشتری کسب کنید .

در این مقاله ابتدا Moz Pro بررسی کردیم تا با اولین محصول از محصولات Moz آشنا شویم .
در مقاله بعدی راجع به Moz Local که دومین محصول ماز می باشد صحبت می کنیم .

امیدوارم تا اینجا مورد رضایت و پسند شما واقع شده باشد .

ادامه دارد...

منبع : https://www.webfx.com/internet-marketing/what-is-moz.html