امکان ورود با بازار برای اپلیکیشن ها
امکان ورود با بازار برای اپلیکیشن ها
خبری
16 / 10 / 1399
نویسنده: علی اسماعیلی

کافه بازار یکی از مارکت های ایرانی اندروید به تازگی یک امکان جدید به مارکت خود برای توسعه دهندگان اضافه کرده است که می‌توانید از طریق آن فرآیند ثبت نام و پرداخت کاربر را سریع تر کنید.

این امکانی که کافه بازار فعالسازی نمود، در بهینه سازی پایگاه های داده و دسترسی به امتیازات گذشته کاربران بسیار تاثیر گذار است.

پیش از این در وب سایت های دارای جامعه کاربری پر جمعیت مانند گوگل، اینستاگرام، لینکدین و... این امکان را مشاهده کرده بودیم.

به گفته روابط عمومی کافه بازار :

امکان «ورود با بازار» چه مشکلی را حل می‌کند؟

در طول بازه‌ی حیات یک برنامه یا بازی کاربران ممکن است به دلایل گوناگونی مانند تعویض دستگاه یا پر شدن حافظه‌ی آن، برنامه‌ای را حذف و دوباره نصب کنند که در این حالت ممکن است:

۱-دیتای برنامه یا بازی خود را پاک کنند.

۲-نام کاربری یا رمز عبور را فراموش کنند.

در نتیجه کاربر برای سازندگان برنامه و بازی به یک "آی دی از دست رفته" تبدیل می‌شود. کاربر با مراجعه‌ی مجدد به برنامه، تمام تجربه‌ی کاربری گذشته‌ی خود را اعم از امتیاز‌ها و پیشنهادات از دست می‌دهد. یکی از راه‌های جلوگیری از این مشکل، ثبت نام کاربر در برنامه و اختصاص یک "آی دی" یکتا به هر کاربر است. در این صورت کاربر همواره به وسیله‌ی نام کاربری/رمز عبور، ارسال ایمیل یا پیامک ثبت‌نام، برای سازنده قابل شناسایی است و عواملی مانند آنچه ذکر شد، موجب تجربه‌ی کاربری نامناسب از برنامه‌ یا بازی نمی‌شود.

برای دسترسی به مستندات این امکان جدید کافه بازار می‌توانید از این لینک استفاده نمایید.

کافه بازار یکی از مارکت های ایرانی اندروید به تازگی یک امکان جدید به مارکت خود برای توسعه دهندگان اضافه کرده است که می‌توانید از طریق آن فرآیند ثبت نام و پرداخت کاربر را سریع تر کنید.

این امکانی که کافه بازار فعالسازی نمود، در بهینه سازی پایگاه های داده و دسترسی به امتیازات گذشته کاربران بسیار تاثیر گذار است.

پیش از این در وب سایت های دارای جامعه کاربری پر جمعیت مانند گوگل، اینستاگرام، لینکدین و... این امکان را مشاهده کرده بودیم.

به گفته روابط عمومی کافه بازار :

امکان «ورود با بازار» چه مشکلی را حل می‌کند؟

در طول بازه‌ی حیات یک برنامه یا بازی کاربران ممکن است به دلایل گوناگونی مانند تعویض دستگاه یا پر شدن حافظه‌ی آن، برنامه‌ای را حذف و دوباره نصب کنند که در این حالت ممکن است:

۱-دیتای برنامه یا بازی خود را پاک کنند.

۲-نام کاربری یا رمز عبور را فراموش کنند.

در نتیجه کاربر برای سازندگان برنامه و بازی به یک "آی دی از دست رفته" تبدیل می‌شود. کاربر با مراجعه‌ی مجدد به برنامه، تمام تجربه‌ی کاربری گذشته‌ی خود را اعم از امتیاز‌ها و پیشنهادات از دست می‌دهد. یکی از راه‌های جلوگیری از این مشکل، ثبت نام کاربر در برنامه و اختصاص یک "آی دی" یکتا به هر کاربر است. در این صورت کاربر همواره به وسیله‌ی نام کاربری/رمز عبور، ارسال ایمیل یا پیامک ثبت‌نام، برای سازنده قابل شناسایی است و عواملی مانند آنچه ذکر شد، موجب تجربه‌ی کاربری نامناسب از برنامه‌ یا بازی نمی‌شود.

برای دسترسی به مستندات این امکان جدید کافه بازار می‌توانید از این لینک استفاده نمایید.