دوره آنلاین مبانی مقدماتی دیجیتال مارکتینگ
دوره آنلاین مبانی مقدماتی دیجیتال مارکتینگ
آموزشی
22 / 01 / 1399
نویسنده: نوید عبدالعلی زاده میرزایی

دوره آنلاین مبانی مقدماتی دیجیتال مارکتینگ

مخاطبین دوره: افراد علاقه مند به تبلیغات، بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ

برگزارکننده: انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه آزاد کرج
مدرس دوره: نوید عبدالعلی زاده میرزایی
بنیان گذار و مدیر تبلیغات استودیو زرافه - zarrafe.co
مدیر دیجیتال مارکتینگ شرکت هیناوا - hinava.com

هزینه دوره: رایگان


 توضیحات:


🔵 اصول بازاریابی(مارکتینگ)


یک بازاریاب دیجیتال قبل از یادگیری ابزارها باید کسب‌وکار و بازاریابی بداند و همچنین داشتن دانش اولیه در این زمینه ضروریست. هدف ما در این دوره دادن یک دید کلی نسبت به بازاریابی دیجیتال است. شناختی که در طول مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ باید داشته باشید.درک رفتار کاربر و داشتن حداقل دانش مقدماتی دربارۀ تجربۀ کاربری، برای موفقیت یک دیجیتال مارکتر ضروری است. گاهی یک تغییر کوچک در سایت، تاثیرهای بی‌نهایت بزرگی بر فروش می‌گذارد.

 

🔵 اصول تبلیغات و خلاقیت


تبلیغات، بخشی جدایی‌ناپذیر از دیجیتال مارکتینگ است. در این بخش از دوره، قرار است درباره راهکارهای مختلف تبلیغاتی، انواع کمپین‌های تبلیغاتی و صد البته، تبلیغات گوگل صحبت کنیم.

 

🔵 اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ


در این بخش ابتدا به نحوه تدوین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ میپردازیم، سپس انواع ابزار های دیجیتال مارکتینگ را بررسی میکنیم و در پایان چند نمونه خارجی و داخلی را بررسی کرده و یک مثال از شرکت های ایرانی را جلو میبریم.

توجه: شرط برگزاری دوره شرکت بیش از 20 نفر میباشد.
خروجی دوره: دید کلی و جامع به بازاریابی دیجیتال - شناخت ایزار های مارکتینگ - آشنا شدن با نمونه های واقعی موجود در بازار


با توجه به رایگان بودن و زمان محدود، این دوره صرفا به آشنایی شما یا این حرفه و جزئیات کار حرفه ای میپردازد و بعد از این دوره شما یک دیجیتال مارکتر خوب نمی‌شوید! به شما کمک میکند اگر در این زمینه علاقه کلی دارید بتوانید شاخه مورد علاقه‌تان را پیدا کنید. این دوره پیش نیاز دوره دیجیتال مارکتینگ پیشرفته میباشد که در اون دوره به توضیح مفاهیم زیر میپردازیم:


تولید محتوا Content Generation
بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی Social Media Marketing
بازاریابی در گوگل Google Adwords
تجزیه و تحلیل داده ها توسط گوگل Google Analytics
مدیریت سایت با کمک گوگل وب مستر Google Webmaster
بهینه سازی سایت (SEO)   Search Engine Optimization
استراتژی بازاریابی آنلاین Online Marketing Strategy
برند سازی دیجیتال Digital Branding
مدیریت مشتریان آنلاین CRM
افزایش نرخ تبدیل Click Rate (CR) – Open Rate (OR)
ابزارهای هوشمند و رایگان توسعه و طراحی سایت
ایمیل مارکتینگ و خبر نامه Email Marketing
تبلیغات آنلاین Pay per Click (PPC) – Cost per Click (CPC)
تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغات دیجیتال.

برای ثبت نام به این لینک مراجعه کنید.

دوره آنلاین مبانی مقدماتی دیجیتال مارکتینگ

مخاطبین دوره: افراد علاقه مند به تبلیغات، بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ

برگزارکننده: انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه آزاد کرج
مدرس دوره: نوید عبدالعلی زاده میرزایی
بنیان گذار و مدیر تبلیغات استودیو زرافه - zarrafe.co
مدیر دیجیتال مارکتینگ شرکت هیناوا - hinava.com

هزینه دوره: رایگان


 توضیحات:


🔵 اصول بازاریابی(مارکتینگ)


یک بازاریاب دیجیتال قبل از یادگیری ابزارها باید کسب‌وکار و بازاریابی بداند و همچنین داشتن دانش اولیه در این زمینه ضروریست. هدف ما در این دوره دادن یک دید کلی نسبت به بازاریابی دیجیتال است. شناختی که در طول مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ باید داشته باشید.درک رفتار کاربر و داشتن حداقل دانش مقدماتی دربارۀ تجربۀ کاربری، برای موفقیت یک دیجیتال مارکتر ضروری است. گاهی یک تغییر کوچک در سایت، تاثیرهای بی‌نهایت بزرگی بر فروش می‌گذارد.

 

🔵 اصول تبلیغات و خلاقیت


تبلیغات، بخشی جدایی‌ناپذیر از دیجیتال مارکتینگ است. در این بخش از دوره، قرار است درباره راهکارهای مختلف تبلیغاتی، انواع کمپین‌های تبلیغاتی و صد البته، تبلیغات گوگل صحبت کنیم.

 

🔵 اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ


در این بخش ابتدا به نحوه تدوین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ میپردازیم، سپس انواع ابزار های دیجیتال مارکتینگ را بررسی میکنیم و در پایان چند نمونه خارجی و داخلی را بررسی کرده و یک مثال از شرکت های ایرانی را جلو میبریم.

توجه: شرط برگزاری دوره شرکت بیش از 20 نفر میباشد.
خروجی دوره: دید کلی و جامع به بازاریابی دیجیتال - شناخت ایزار های مارکتینگ - آشنا شدن با نمونه های واقعی موجود در بازار


با توجه به رایگان بودن و زمان محدود، این دوره صرفا به آشنایی شما یا این حرفه و جزئیات کار حرفه ای میپردازد و بعد از این دوره شما یک دیجیتال مارکتر خوب نمی‌شوید! به شما کمک میکند اگر در این زمینه علاقه کلی دارید بتوانید شاخه مورد علاقه‌تان را پیدا کنید. این دوره پیش نیاز دوره دیجیتال مارکتینگ پیشرفته میباشد که در اون دوره به توضیح مفاهیم زیر میپردازیم:


تولید محتوا Content Generation
بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی Social Media Marketing
بازاریابی در گوگل Google Adwords
تجزیه و تحلیل داده ها توسط گوگل Google Analytics
مدیریت سایت با کمک گوگل وب مستر Google Webmaster
بهینه سازی سایت (SEO)   Search Engine Optimization
استراتژی بازاریابی آنلاین Online Marketing Strategy
برند سازی دیجیتال Digital Branding
مدیریت مشتریان آنلاین CRM
افزایش نرخ تبدیل Click Rate (CR) – Open Rate (OR)
ابزارهای هوشمند و رایگان توسعه و طراحی سایت
ایمیل مارکتینگ و خبر نامه Email Marketing
تبلیغات آنلاین Pay per Click (PPC) – Cost per Click (CPC)
تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغات دیجیتال.

برای ثبت نام به این لینک مراجعه کنید.